POLITYKA JAKOŚCI
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A. w Łodzi wraz z Oddziałem w Dęblinie, prowadząc działalność remontowo-produkcyjną w branży lotniczej, zgodnie z posiadaną koncesją, stawiają sobie za cel osiąganie takiej pozycji rynkowej, która pozwoli być konkurencyjnym w stosunku do najlepszych producentów. Cel ten jest realizowany przez stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, opartego na wymaganiach norm ISO 9001:2015 i AS 9100 rev. D, jak również poprzez stałe doskonalenie jego zgodności z wymaganiami NATO dotyczącymi zapewnienia jakości, w oparciu o wymagania publikacji standaryzacyjnej AQAP 2110 ed. D, a przez to oferowanie naszym klientom wyrobów i usług na wysokim poziomie jakości, o właściwym poziomie bezpieczeństwa, w uzgodnionym terminie i za konkurencyjną cenę.
Misją Wojskowych Zakładów Lotniczych Nr 1 S.A. jest być nowoczesną, stale rozwijającą się firmą, zapewniającą wysoką sprawność eksploatacyjną floty statków powietrznych będących na wyposażeniu lotnictwa Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, satysfakcjonującą klientów i pracowników.
Polityka Jakości znajduje odzwierciedlenie w stałym dążeniu do realizacji następujących celów:
- zaspokajanie potrzeb i oczekiwań klienta
- zapewnienie klientom dostawy wyrobów zgodnych z ich oczekiwaniami
- dostosowywanie potencjału technicznego i organizacyjnego do ewoluujących potrzeb branży lotniczej
- doskonalenie procesów technologicznych
- wzrost niezawodności wyrobów
Polityka Jakości jest znana i stosowana przez pracowników w ich codziennej pracy.
W imieniu całej załogi Wojskowych Zakładów Lotniczych Nr 1 S.A.
deklaruję utrzymywanie i ciągłe doskonalenie skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania.
Marcin Nocuń
PREZES ZARZĄDU, DYREKTOR NACZELNY