Zaproszenie do składania ofert
„Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 05.07.2018 r. do godziny 13.00”
Dotyczy: zapytanie ofertowe na zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego 6 komorowego stołu galwanizerskiego.
Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zaprojektowanie, dostawę, montaż i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego 6 komorowego stołu galwanizerskiego.
Parametry podstawowe stołu:
W całości stół galwanizerski wykonany ma być z tworzywa sztucznego PP z kolektorem zakończonym króćcem przyłączeniowym do podłączenia do instalacji odciągowej oparów galwanicznych (kołnierz przyłączeniowy prostokątny o przybliżonych wymiarach: 295×395 mm, wewnętrznych 210×310 mm). Ssawy wentylacyjne wykonane na dłuższym boku stołu,
w wierzchniej części posiadające przykrywki dla ułatwienia czyszczenia.
Stół wyposażony w instalację:
- zasilania wodą technologiczną sieciową;
- ścieków popłucznych;
- zrzutów kąpieli.
Długość stołu nie powinna przekraczać 3000 mm, płaszczyzna robocza stołu na wysokości około 1000 mm.
Wyposażenie elektryczne stołu:
- włącznik główny stołu, układy zabezpieczające;
- kompletny osprzęt elektryczny niezbędny do pracy stołu;
- pulpit sterowniczy zawierający wskaźniki parametrów pracy komór procesowych (napięcie, natężenie prądu, temperatura kąpieli – wanny procesowe, w przypadku cynowania układ regulacji temperatury, aparatura sygnalizacyjna, stan załączenia prądu);
- prostowniki umieszczone w tylnej części stołu;
- 2 gniazda 12 V do zasilania bębenków galwanizerskich (miedziowanie, niklowanie) na pulpicie sterowniczym;
- Tabliczki opisowe wszystkich elementów pulpitu.
Procesy, wymiary, wyposażenie poszczególnych komór przedstawia tabela nr 1 stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
UWAGA!
Komory umieszczone równolegle względem swoich długich boków (650 mm).
Elementy manipulacyjne wyposażone w odpowiednie tabliczki opisowe.
Wymagania dotyczące wykonawstwa robót:
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót.
- Prace ujęte opracowaniem może wykonywać osoba posiadająca odpowiednie przygotowanie zawodowe i aktualne uprawnienia do wykonywania tego rodzaju robót.
- Wszelkie prace należy prowadzić pod wykfalifikowanym nadzorem technicznym, a także zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych. Przy stosowaniu zaleconych materiałów należy bezwzględnie stosować wszystkie informacje oraz zalecenia w kartach technicznych.
- Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia winny posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do obrotu i powszechnego bądź jednostkowego zastosowania w budownictwie zgodnie z zapisem art. 10 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. - Zabezpieczenie obiektu w obrębie robót należy do Wykonawcy przez okres trwania prac do ich zakończenia i ostatecznego odbioru.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane prowadzonymi robotami i zobowiązuje się do ich naprawy.
- Niezbędny sprzęt do wykonania prac zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca przed przystąpieniem do prac dostarczy Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób, ich aktualne badania lekarskie oraz wymagane uprawnienia (do pracy na wysokości i inne).
- Wykonawca podczas realizacji zamówienia ma obowiązek przestrzegania wymagań BHP, PPOŻ. i Ochrony Środowiska – Obowiązki Wykonawców wykonujących prace remontowo – inwestycyjne lub działających na terenie Wojskowych Zakładów Lotniczych Nr 1 S.A. Oddział w Dęblinie. Wymagania dostępne do zapoznania się przez Wykonawców na stronie http://www.wzl1.mil.pl/wgrane-pliki/1292_001.pdf.
- Prace wykonywane będą w czynnym zakładzie, w związku z czym Wykonawca będzie prowadził prace w sposób nie kolidujący z ruchem odbywającym się w obiekcie.
- Wykonawca jest wytwórcą wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zadania
i ponosi koszty ich utylizacji oraz odpowiedzialność za właściwy sposób postępowania
z odpadami.
Wymagania dodatkowe:
- Gwarancja na dostarczone urządzenie minimum 2 lata.
- Usuwanie usterek w okresie gwarancji urządzenia i instalacji po zgłoszeniu usterki faksem lub e-mailem najpóźniej w ciągu 48 godzin.
- Szkolenie minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia i jego bieżącej konserwacji.
Do protokołu końcowego odbioru Wykonawca dołączy:
- Pomiary elektryczne urządzenia.
- Dokumentację powykonawczą w języku polskim w wersji papierowej i na CD lub pendrive (opisy, rysunki techniczne instalacji, usytuowanie elementów instalacji).
- Deklaracje zgodności na stół i zastosowane materiały.
- DTR w języku polskim.
- Protokół z przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.
W przypadku gdy w realizacji zamówienia będą uczestniczyć osoby nie posiadające polskiego obywatelstwa Wykonawca zobowiązany jest zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego zamiar skierowania takich pracowników do wykonywania prac nie później niż:
- 22 dni przed rozpoczęciem przez nich pracy jeżeli posiadają obywatelstwo inne niż któregoś z krajów UE;
- 15 dni przed rozpoczęciem przez nich pracy jeżeli posiadają obywatelstwo któregoś
z krajów UE; - zgłoszenie takie musi zostać dokonane w dniu roboczym nie później niż do godz. 10:00.
Zgłaszający zamiar zatrudnienia takich pracowników wraz ze zgłoszeniem tego zamiaru zobowiązany jest dostarczyć informacje obejmujące:
- imię i nazwisko w alfabecie łacińskim;
- datę i miejsce urodzenia;
- nr paszportu i nazwę kraju wydającego paszport;
- nazwę instytucji delegującej pracownika do wykonywania prac, jeśli jest inna niż nazwa Wykonawcy;
- powód delegowania obcokrajowca do wykonywania prac.
Do oferty cenowej należy dołączyć:
- zdjęcia lub rysunki poglądowe zaproponowanego urządzenia, typ i podstawowe parametry techniczne zastosowanych elementów sterowania, zgodność z wymaganymi normami;
- okres udzielanej gwarancji;
- deklarację terminowej realizacji zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 28.09.2018 r.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
Kryteria wyboru ofert: cena – 100%.
Przed złożeniem oferty Wykonawca dokona wizji lokalnej i w oparciu o własne obmiary złoży ofertę cenową na całość zadania.
Osoby do kontaktu:
- Dariusz Kamola tel. wew. 218 e-mail dariusz.kamola@wzl1deblin.pl
- Angelika Wójcik te. wew. 226 e-mail angelika.wojcik@wzl1deblin.pl
Ofertę należy złożyć do dnia 04.07.2018 r. na e-mail sekretariat@wzl1deblin.pl, fax /81/ 883 02 48 lub pocztą na adres ul. Lotników Polskich 4, 08-521 Dęblin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty lub zakończenia konkursu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez wskazania przyczyny.